Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 03, 2018

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws is dat het helemaal niet onmogelijk blijkt om jongens en mannen te leren op een respectvolle manier met meisjes en vrouwen om te gaan. Jongens kan worden geleerd dat meisjes geen lustobject zijn en meisjes kan worden geleerd dat zij geen lustobject zijn. Als dat tieners in Afrika geleerd kan worden is het vast ook mogelijk dat tieners in Europa te leren!



Goed nieuws is ook dat ruimtevaart weliswaar veel geld kost maar ook mooie dingen oplevert. En dan bedoel ik niet alleen het verhogen van onze kennis over onze eigen planeet en het universum:



Ik hoorde het kattenluik klepperen
en vond dat vreemd want ik zag mijn kat
liggen in de woonkamer.
Had zich zomaar een kat van de buren
toegang verschaft tot onze keuken!



De lolcat van deze week:


'Plannen maken voor een gezamenlijke toekomst
is niet leuk in je eentje.'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

4 opmerkingen:

  1. Het is goed dat mensen beseffen dat opkomen voor jezelf goed is. Maakt niet uit in welk land je leeft.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kat, whahahaha ja... zolang hij zijn plaats weet in jouw huis.... ook wel mee gemaakt namelijk vreemde katten in huis, maar die gingen dus sproeien en plassen, not done...

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdwaalde kat óf een asielzoeker die in zal moeten burgeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel interessant filmpje Terrebel, de tegenstanders van de ruimtevaart die vinden dat daar te veel gels aan gespendeerd wordt zouden hier beter eens goed naar kijken!
    En je hebt er precies een nieuwe logé bij hé hihi, slimme kat is het!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!